Uslovi korišćenja i politika privatnosti

Uslovi korišćenja

Bojana Ilic pr Marketing agencija Zlatibor Digital Čajetina
Ljubise Micica Zdila 28
Čajetina 31310
MB: 67137027
PIB: 113858094
+381 64 3060043
kontakt@najboljipoklon.rs

Upotrebom ovog internet sajta potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove uslove korišćenja (u daljem tekstu “uslovi”) i slažete se da ste obavezni da ih poštujete, kao i sve druge primenljive zakone i propise. Ukoliko ne prihvatate ove uslove, nemojte koristiti ovaj internet sajt.

Snežana Tmušić PR Veb portali BE DIGITAL može izmeniti ove Uslove u bilo kom trenutku izmenama u ovom tekstu. Trebalo bi da posetite ovu stranicu s vremena na vreme i proverite ažurne Uslove, jer ste njima zakonski vezani. Pojedine odredbe ovih Uslova mogu biti nadjačane eksplicitnim zakonskim aktima ili saopštenjima istaknutim na drugim stranicama ovog sajta.

Upotreba internet sajta

Sav materijal na ovom internet sajtu (u daljem tekstu “Sajt”) je zaštićen autorskim pravima i svaka neovlašćena upotreba može predstavljati kršenje Zakona o autorskom i srodnim pravima, Zakona o žigovima ili drugih zakona iz oblasti intelektualne svojine. Osim ukoliko je drugačije naznačeno na drugom mestu na ovom sajtu, sav sadržaj možete pregledati, kopirati, štampati ili preuzimati isključivo za ličnu, nekomercijalnu upotrebu i u informativne svrhe, pod uslovom da sve naznake o autorskim pravima ili drugim vlasničkim informacijama koji su sadržani u originalnom dokumentu zadržite u svim kopijama. Ne možete menjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe. Ne uzimajući u obzir prethodno navedeno, bilo koji softver ili drugi materijal dostupan za preuzimanje ili korišćenje preko ovog sajta koji poseduje sopstvene uslove korišćenja ili licenciranja nalazi se pod zaštitom tih uslova. Ukoliko prekršite bilo koji od ovih Uslova, vaša dozvola za upotrebu sajta će biti povučena i bićete obavezni da odmah uništite sve sadržaje koje ste preuzeli ili odštampali.

Osim ako je eksplicitno drugačije naznačeno ovde ili na nekoj drugoj stranici ovog sajta, ništa ovde sadržano, bilo izričito, prećutno, odricanjem ili na drugi način, vam ne daje pravo da koristite bilo koji deo intelektualne svojine koju ste pronašli na Sajtu.

Informacije

Svi materijali, povratne informacije ili druge vrste informacija koje dostavite ovom Sajtu ili u kompaniji Bojana Ilic pr Marketing agencija Zlatibor Digital Čajetina povodom ovog sajta (“Informacije”) neće biti smatrani za poverljive ili vlasničke.Bojana Ilic pr Marketing agencija Zlatibor Digital Čajetina
će biti isključivi vlasnik svih informacija prikupljenih na Sajtu ili u vezi sa njim. Bojana Ilic pr Marketing agencija Zlatibor Digital Čajetina
nema nikakve obaveze u odnosu na takve informacije i slobodan je da ih koristi bez ograničenja za bilo koje svrhe (kao što je upotreba, reprodukcija, modifikacija, objavljivanje, (re)distribucija, javno prikazivanje itd.) i bez navođenja izvora.

Zabranjeno je postavljati ili prenositi na Sajt ili sa njega bilo kakve protivzakonite, preteće, klevetničke, ponižavajuće, obscene, pornografske ili druge materijale koji krše bilo koje zakone.

Izjava o konverziji

EN: All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.

RS: Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Bojana Ilic pr Marketing agencija Zlatibor Digital Čajetina je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Izjava o PDV-u

Bojana Ilic pr Marketing agencija Zlatibor Digital Čajetina nije u sistemu PDV-a

Zaštita privatnosti korisnika

U ime Snežana Tmušić PR Veb portali BE DIGITAL obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Bojana Ilic pr Marketing agencija Zlatibor Digital Čajetina odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Bojana Ilic pr Marketing agencija Zlatibor Digital Čajetina je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

ISPORUKA I OBRADA NARUDŽBINE

Narudžbine koje stignu od ponedeljka do petka nakon 13:00 časova, kao i tokom vikenda i državnih praznika Republike Srbije, biće procesuirane prvog narednog radnog dana, a sve ostale narudžbine će biti obrađene istog dana. Nakon što se Vaša narudžbina obradi, dobićete e-mail potvrdu narudžbine zajedno s očekivanim datumom isporuke.

Proizvode naručene online, u vrednosti preko 5000 RSD, besplatno dostavljamo kurirskom službom na bilo koju željenu adresu unutar teritorije Srbije. Dostava pošiljki vrednosti do 5000 RSD podleže naknadi od 500 RSD, a naš partner za dostavu je: Post Express

Očekivani rok isporuke dostupnih proizvoda je do pet radnih dana od potvrde narudžbine. Isporuke se ne vrše tokom vikenda i državnih praznika.

Dogovoreni rok isporuke može biti odložen samo u slučaju više sile ili nepredviđenih okolnosti koje se pojave kod naših partnera. BOMAR ne snosi odgovornost za takve situacije, ali će preduzeti sve korake kako bi ih prevazišao na najbolji mogući način za sve učesnike. Zbog toga preporučujemo da termin isporuke na udaljene lokacije ili na određeni datum dogovorite što ranije.

Proizvodi se isporučuju adekvatno upakovani na željenu adresu, zaštićeni od oštećenja tokom transporta. Svaki proizvod dolazi u originalnom poklon pakovanju s pratećim garancijama. Ako dođe do kašnjenja u isporuci ili primate oštećeno pakovanje ili proizvod, obavezni ste da nas odmah obavestite bez odlaganja. Ako to ne učinite istog dana kada ste preuzeli pošiljku, ne snosimo odgovornost za eventualna oštećenja i gubitak. Molimo Vas da prilikom preuzimanja pošiljke u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko primetite vidljiva oštećenja (pocepani delovi ili ugnječenja), ne biste trebali preuzeti paket.

U tom slučaju, odmah pošaljite e-mail sa vašim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu kontakt@najboljipoklon.rs i navedite razlog odbijanja preuzimanja paketa. O daljem postupanju obavestićemo vas u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko ste već primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara vašoj porudžbini ili podaci na računu nisu tačni, molimo vas da nas pošaljete e-mail sa vašim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu kontakt@najboljipoklon.rs i opišete problem u roku od 24 sata od trenutka prijema pošiljke.

O daljem postupanju obavestićemo vas u najkraćem mogućem roku.

PRAVO NA ZAMENU I ODUSTAJANJE I POLITIKA REKLAMACIJA

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (objavljenom u „Službenom glasniku RS“, brojevi 62/2014, 6/2016 i 44/2018) – u daljem tekstu: Zakon, svaka kupovina realizovana putem naše internet prodavnice klasifikuje se kao prodaja na daljinu.

Ukoliko iz bilo kog razloga niste zadovoljni sa svojom pristiglom Snežana Tmušić PR Veb portali BE DIGITAL porudžbinom, u roku od 14 dana imate priliku da je vratite. Molimo vas da proizvode koje želite da vratite, pošaljete u izvornom stanju (bez tragova nošenja/pranja ili bilo kakvih drugih oštećenja) kao i originalnoj ambalaži, sa svim etiketama i deklaracijama koje ste dobili prilikom prispeća.

Da biste vratili svoju porudžbinu potrebni su vam: račun/otpremnica (koji vam je stigao na e-mail), fiskalni račun, popunjena izjava o odustanku od ugovora, kao i proizvod upakovan u originalnu ambalažu i adresiran na prodavca.

Vraćanje robe: Ne možete samostalno menjati ili zahtevati povraćaj novca za poručeni artikal u maloprodajnim objektima ili slati na adrese navedene na računu/otpremnici bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Internet prodavnici najboljipoklon na kontakt@najboljipoklon.rs

Postupak vraćanja vaše porudžbine:

Popunite Obrazac za odustanak od ugovora.

Proizvode koje želite da vratite upakujte u originalnu ambalažu, zajedno sa računom/otpremnicom, fiskalnim računom i popunjenim obrascem za odustanak od ugovora.

Paket sa proizvodima koje želite da vratite šaljete na adresu: Ljubise Micica Zdila 28, Čajetina 31310, Srbija.

Paket predajte odabranoj kurirskoj službi, uz obavezno praćenje paketa, ali takođe imajte na umu da vi snosite trošak poštarine.

Kada paket pristigne na našu adresu, nakon provere da su proizvodi i dalje u svom izvornom stanju, na vašu e-mail adresu poslaćemo potvrdu o prispeću paketa.

Ukoliko je sa proizvodima sve u redu i poslali ste ih u izvornom stanju, originalnom pakovanju, sa svim deklaracijama i etiketama sredstva će vam biti vraćena (originalnim metodom plaćanja) u što kraćem mogućem roku od dana prijema vraćenih proizvoda.

Zamena poručenih proizvoda nije moguća. Ako ipak želite drugi proizvod, preporučujemo da već poručeni vratite, a mi ćemo vam refundirati uplaćena sredstva.

Nakon toga, možete poručiti drugi proizvod koji želite.

Način povraćaja: Povraćaj sredstava vrši se isključivo uplatom na dinarski tekući račun.

Ne postoji mogućnost slanja novca kurirskim službama u gotovini.

Reklamacije

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

Ostale reklamacije

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail kontakt@najboljipoklon.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Pre nego što pošaljete email na kontakt@najboljipoklon.rs, precizno identifikujte proizvod na koji imate reklamaciju i jasno definirajte problem. To može uključivati defekte proizvoda, neslaganje sa opisom, probleme sa funkcionalnošću, oštećenja prilikom dostave ili druge probleme.

Prikupite sve neophodne informacije kao što su broj narudžbine, datum kupovine, detalji o proizvodu, vaše kontakt informacije, kao i bilo koji dokaz koji podržava vašu reklamaciju (fotografije oštećenja, kopija računa, itd.).

Napišite email na kontakt@najboljipoklon.rs u kojem ćete detaljno opisati problem, priložite sve neophodne informacije i dokaze.

Budite jasni i koncizni u svom opisu problema.

Nakon slanja emaila, sačekajte odgovor od prodavca.

Vreme potrebno za odgovor može varirati u zavisnosti od opterećenja tima za podršku ali generalno rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

Korpa
Scroll to Top